منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة

منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة (http://www.copts.net/forum/index.php)
-   المنتدى العام (http://www.copts.net/forum/forumdisplay.php?f=3)
-   -   المرشد العام للاخوان المسلمين : انا بأحب السيما ، ( مجرد كلام ) (http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=10002)

غلاباوي 08-01-2006 04:42 AM

[QUOTE=NEW_MAN][SIZE="4"]

الاخ غلباوي

وجهة نظرك والاصرار عليها تكشف عن انسان لا يعرف في الذوق العام

لازلت اكرر لك سؤالي :

الان ايهما افضل : الطناش والتجاهل ??
ام الاعتذار مع ذكر الاسباب ??

ايهما ادعى لاحترام الانسان ???

لاحظ ان مصداقيته في تنفيذ كلامه وتصريحاته هي التي تحت الاختبار الان[/SIZE][/QUOTE]

[B][SIZE="4"]يا عزيزي لو تراجع موضوعاتى او ردودي القديمة عن موضوع الاخوان ووصولهم للسلطة ... الخ ستعرف ما اعنية جيدا ,.,. وللاسف لست من هواة وضع الروابط
ولكن انا قلت انهم يفتقرون للخبرة السياسية او الاسلوب الديبلوماسي .. وانهم قد يتكفلون بقيام حرب بين مصر واسرائيل او بمعنى ادق بين مصر وامريكا بسبب عدم نضوجهم السياسي ...
فاذا كان هذا الوضع خارجيا .... فما بالك بالداخلي ؟!
رده قد يكون صريحا كما قلت لك لما يحتوية الفيلم على قصة مبتذلة ومشاهد ساخنة ...
ولكنه افتقر الى اللياقة في الرد بالرفض او الايجاب ولكن اعتقد ان من وجهة نظرة ... ان مجرد الرد على دعوة مثل هذة تعطي للداعي اهمية اعلي مما يستحقها [/SIZE][/B]

elmafdy 08-01-2006 08:07 AM

[SIZE="4"][COLOR="Navy"]انا ما قريتش كل المداخلات لسه و مش متابع تفاصيل الموضوع قوى , بس قريت حته صغيره كده و حبيت انبه الكل ليها من الاول علشان نبقى على نور , كلمه واحده و من الاخر كده

[SIZE="6"][CENTER][COLOR="DarkRed"]اللى ها يقول كلمه واحده على دوللى شاهين ها اقطعه[/COLOR][/CENTER][/SIZE]

علشان يبقى مفهوم كده و ما ترجعوش تقولوا انى ما حذرتش , قال يغلطوا فى دوللى شاهين قال , ناس مالهاش فى الطيب نصيب

المفدى [/COLOR][/SIZE]

غلاباوي 08-01-2006 08:25 AM

[b]هههههههههههههههههههههههههههه

اة يا مفدي ...... دة انت طلعت جن ولا كأن
ومية من تحت تبن

مالك ومالك دوللي شاهين [/b]

elasmar99 08-01-2006 09:55 AM

[SIZE="5"][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="Navy"][B]الإخوانجي اصلا لا يحب السيما, لا يحب المسرح, لا يحب الموسيقى, لا يحب الرقص, لا يحب الغناء, لا يحب الرسم ولا يحب النحت, لا يحب الغرب, لا يحب الصراحة, لا يحب السلام, لا يحب الحيوانات, لا يحب الزهور لا يحب النظافة, لا يحب البشر, لا يحب إلا نفسة والرسول.[/B][/COLOR][/FONT][/SIZE]

غلاباوي 08-01-2006 10:59 AM

[B]ويعيش الكائن الاخونجي على الاشجار الاستوائية وموطنة الاصلي جنوب شرق اسيا ...
ويتكاثر بوضع البيض وترقد انثاة علية لمدة 9 سنين .. ويتغذي على البعوض والحشرات واسمة العلمي chukous kolstofobs ....

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه[/B]

elasmar99 08-01-2006 11:29 AM

[QUOTE=غلاباوي][B]ويعيش الكائن الاخونجي على الاشجار الاستوائية وموطنة الاصلي جنوب شرق اسيا ...
ويتكاثر بوضع البيض وترقد انثاة علية لمدة 9 سنين .. ويتغذي على البعوض والحشرات واسمة العلمي chukous kolstofobs ....

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه[/B][/QUOTE]

[SIZE="5"][COLOR="Navy"][FONT="Comic Sans MS"]عزيزي غلباوي معلوماتي صحيحة ولها مرجعيات, معوماتك سفاهات لا اصل لها من الصحة, نصيحة اخ حاول تغير مصدر معلوماتك.[/FONT][/COLOR][/SIZE]

NEW_MAN 08-01-2006 01:13 PM

[SIZE="4"][QUOTE=غلاباوي][B][SIZE="4"]يا عزيزي لو تراجع موضوعاتى او ردودي القديمة عن موضوع الاخوان ووصولهم للسلطة ... الخ ستعرف ما اعنية جيدا ,.,. وللاسف لست من هواة وضع الروابط
ولكن انا قلت انهم يفتقرون للخبرة السياسية او الاسلوب الديبلوماسي .. وانهم قد يتكفلون بقيام حرب بين مصر واسرائيل او بمعنى ادق بين مصر وامريكا بسبب عدم نضوجهم السياسي ...
فاذا كان هذا الوضع خارجيا .... فما بالك بالداخلي ؟!
رده قد يكون صريحا كما قلت لك لما يحتوية الفيلم على قصة مبتذلة ومشاهد ساخنة ...
ولكنه افتقر الى اللياقة في الرد بالرفض او الايجاب ولكن اعتقد ان من وجهة نظرة ... ان مجرد الرد على دعوة مثل هذة تعطي للداعي اهمية اعلي مما يستحقها [/SIZE][/B][/QUOTE]

الاخ الفاضل غلباوي

آسف ، اعذرني ، يبدو انني اسأت فهمك
كنت اعتقد انك تدافع عن الاخوان وعن المرشد العام

لانك قلت في مداخلة سابقة لك وتحديدا رقم # 6 :

[url]http://www.copts.net/forum/showpost.php?p=101037&postcount=6[/url]

[QUOTE]انا فاهم كلامك والله يا New_Man
لكن في نفي الوقت لو انا مكانة كنت هعمل كدة بالظبط .... [/QUOTE]

على العموم حصل خير ،
بس ارجوك ابقى فكرني بس لو فيه حفلة عيد ميلاد والا حاجة بلاش اعزمك
علشان انا عارف انك مش ح تيجي ولا تعتذر

مع تحياتي [/SIZE]

honeyweill 08-01-2006 02:59 PM

يا جماعه ومين هيسمحلهم يوصلوا للسلطه
والله
هيتعمل فيهم زي الامره الي فاتت
شكرا

جميع الأوقات بتوقيت امريكا. الساعة الآن » 07:42 AM.