منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة

منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة (http://www.copts.net/forum/index.php)
-   منتدى الرد على اكاذيب الصحافة (http://www.copts.net/forum/forumdisplay.php?f=4)
-   -   اعلان اسلام ثلاثين الف امرأه سويسريه (http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=12323)

2ana 7or 26-03-2006 05:15 PM

[QUOTE=يوحنا جرجس]انكم يا من تدعون انكم مسيحيون ان النبي عيسى برىْ منكم ومن افعالكم ومن اقوالكم وسياتي يوم وهذا اليوم ليس ببعيد سيكون قريب ان شاء الله والحمد لله رب العالمين[/QUOTE]

[B][SIZE="5"][COLOR="Blue"]من هذا عيسى الذى تتحدث عنه ... هذا النبى المزعوم من صنع خاليكم أنتم ... نحن نعبد إلهنا الحى المحب الذى فدانا بدمه الكريم و لنا فيه رجاء و قوة و أيمان ... الذى هو الطريق و الحق و الحياة ... هو ملك الملوك ... هو البداية و النهاية ... هو الألف و الياء ... به كان كل شيىء و بغيره لم يكن شيىء.

[B][SIZE="5"][COLOR="Red"]يا أتباع محمد الأمانة تقتدى بكم لا تتخذو أسماء مسيحية تتخفون ورائها بهذا من شيم الجبناء...[/COLOR][/SIZE][/B]
[/COLOR][/SIZE][/B]

hany_selva2006 20-04-2006 09:47 AM

الحمد للة وبنعمة ربنا المسيحة موجودة وبقوة كبيرة بنعمة رب المجد بسوغ

يوحنا جرجس 23-04-2006 04:59 AM

اجهل الناس على الارض يا من دينكم ديناركم وقبلتكم نساكم تبيعون الارض وما فيها من اجل المال فا اي رب تتكلمون عنه انا متاكد انكم مستعدون بيع دينكم با قليل من الدولارات واقسم على هذا وشكراً

موسي الأسود 04-05-2006 10:52 AM

[B][COLOR="Red"][QUOTE=يوحنا جرجس]اجهل الناس على الارض يا من دينكم ديناركم وقبلتكم نساكم تبيعون الارض وما فيها من اجل المال فا اي رب تتكلمون عنه انا متاكد انكم مستعدون بيع دينكم با قليل من الدولارات واقسم على هذا وشكراً[/QUOTE]
شكرا علي ادبك يا محترم
و لا تنسي ان اللذين يبيعون انفسهم من اجل حفنة دولارات من ماما امريكا هم حكامك الشحاذين السارقين [/COLOR][/B]

sabrina 22-06-2006 01:56 PM

دا تحجبوا كمان بيرجعوا للتخلف

اشرف سمير 23-06-2006 10:12 AM

بقوة المسيح وبقوة الايمان بلمسيح يحمينا من جميع شرور العالم وهذة محربت الشيطان

atef nacef 24-06-2006 10:07 AM

[COLOR="black"][B][/B]احلي رد سمعتة يا ويكا وبعدين قوله ان كان شاطر في الحساب يطرح 30000 من 6 مليون يبقي الباقي كام؟؟
اذا عرف الحل ممكن يكسب سندوتش فول صيامي
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه[/COLOR]

يوحنا جرجس 28-06-2006 02:24 PM

انا المسلم المحب المسيحي الكريم اليهودي المؤمن ام انتم اسئلكم با الله الذي يجمع الكل الله الواحد انتم من من هؤلاء انتم لا شيى لا شيى لا شيى

رسول الله 28-06-2006 05:22 PM

[QUOTE=يوحنا جرجس]انا المسلم المحب المسيحي الكريم اليهودي المؤمن ام انتم اسئلكم با الله الذي يجمع الكل الله الواحد انتم من من هؤلاء انتم لا شيى لا شيى لا شيى[/QUOTE]
[COLOR="Blue"][CENTER][SIZE="5"]ناسنج ناسنج ناسنج
غنيها يا وحيد عصرك احسن
)aAA:) [/SIZE][/CENTER][/COLOR]

masri124 29-06-2006 12:11 AM

اشمعني نسوان بس اللي اتحولوا ايه السبب يعني ممكن حد يفسر والا هيبقي الاسلام دين النسوه الاول هاهاهاها

samir143 16-07-2006 03:14 PM

لا يسعنا ان نقول كما قال الكتاب ابن الهلاك للهلاك يدعى

نادي عبيد حنا 22-07-2006 06:59 PM

انا كنت في سويسرا منذ 29 يوماً و عدت الي مصر و ياريتني مارجعت. لم اسمع عن هذه الخرافات نهائياً و اخبرك يا اخ ان فرنسا بدا بها انتفاضة ضد التحول او ما يسمونه التكفر هناك و بدا العدول عن ظاهرة التأسلم و دي كانت الدولة الاوروبية الوحيدة التي كان بها مواطنون مسلمون و كذلك بدأ الاوروبيون بفهم الاسلام الصحيح بعد حادث الحادي عشر من سبتمبر و بدؤا يفهموا مدلول و جوهر الاسلام الصحيح ما تشوف اللي بيتنصروا من العرب و خصوصاً السعودية كول يوم يا اخي و ياما بكرة تشوف (sml5)

Bastaurous khalil 22-07-2006 07:29 PM

بعد ان قرات حالة السيدة سالى التى اسلمت عشت ليالى فى ارق الى ان توصلت ان هذه السيدة
بارادتها الكاملة قامت بهذه المسرحية ضد والديها وضد خالقها رب المجد يسوع المسيح
واقول لها ياسيدتى لقد رميتى نفسك وجسدك فى احضان انسان ربما لم يحب الا ان يسلبك متملكين وانا اعتقد انك نوع من الفتيات المسيحيات المدللات لقد انزلقتى بارادتك باسم الحب وخسرتى نفسك وارادتك
سيدتى لقد قالها رب المجد من ينكرنى على الارض انكره امام ابى فى السماء وصدقينى
عندما قالها كان يراكى وانت تصلبيه مرة اخرى
سيدتى ماذا ينفع الانسان لو ربح العالم كله وخسر نفسه
صدقينى انا اعتقد انكى خسرتى نفسك قبل ان تتزوجى وقبل ان تشهرى اسلامك
لقد عشتى بارادتك فى الضياع قبل ان تسلمى والاسلام بالنسبة اليكى هى النهاية لكى
ولمسلك من الفتيات اللائى لا يعرفن شى عن المسيحية
فمبروك عليكى اللاستاذ احمد السيد
ولا تنسى ان تفكرى من الان ماذا ستكون اسماء اولادك

moorad 29-08-2006 04:25 PM

ممكن بس تسالهم هما بيعرفو عربى ولا لاء انا بصراحة اشك انهم يعرفو عربى ولا يعرفو دينهم كويس وعلى فكرة الجزائر كل يوم يتنصر فيها 6 الاتحاد السوفيتى 150 مليون صحيح كانو شيوعيين لكن المسيحية اللى اقتنعو بيها موش الاسلام ولعلمك مصر فى اخر 3 سنين اتنصر فيها 5 مليون لكن للاسف مفيش اعلان عنهم واكيد انت عارف ليه طبعا ورومانيا وغيرها وغيرها وانا بس عايزك تسال على شيخ الازهر الاسبق الفحام وشوف ايه اللى خلاه يتنصر وهو شيخ الازهر يعنى الكبير بتاعكو وليه السادات كفى عالخبر مجور وخلاه يسيب البلد ويسافر

el-lam3 21-09-2006 09:35 AM

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اضحكتنى

جميع الأوقات بتوقيت امريكا. الساعة الآن » 02:58 PM.