عرض مشاركة مفردة
قديم 15-03-2008
honeyweill honeyweill غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Jan 2006
honeyweill is on a distinguished road
مشاركة: استمع الي اماني (فيديو)من الاسلام الي المسيحيه(صوت وصوره)

إقتباس:
يا حبيبى انا واحد ممن تحولوا من المسيحية للاسلام ومعى الكثيرين ويمكننى نشر شهادة التحول وكافة البيانات لكن اعرف انكم تحذفون ما لا يحلوا لكم
حتي دي هتقلدوا المسيحيين فيها ده الي بيعيد كلام الناس قاعد علي سهم نحاس
إقتباس:
لقد تحولنا من النجاسة للطهر -من الهبل والخزعبلات الكنسية الى النور والحق - اذا كان المسيحيون سيدخلون الجنة فالمسلمون سيدخلونها لانهم يؤمنون بنبى المسيحية
اهي الجملة دي تثبت بالدليل القاطع ان من يتكلم اساسا شيخ وهابي داعر عاهر لايفقة عن الايمان شيء ههههههههههههههه والله طيبين اوي يخال

إقتباس:
ولكن قبل تحريفها وتزويرها وتواجد 100 انجيل ومائة ملة -واذا كان المسلمون سيدخلون الجنة وسيدخلونها ان شاء الله فلن يدخلها المسيحيون لانهم يكفرون بالله ويدعون ان الله له ولد
اوعي وشك هي دي الحتة الكبيره ولد ولد ولد مين يزود بنت بنت بنت مين يزود شايب شايب شايب مين يزود وهابي سلفي شيخ منصر هههههههههههههههه
إقتباس:
--- ولكونى كنت نجس وطهرنى الله بالاسلام
كنت ومازلت وستبقي فانت من البداية الاسلامية نجس والي النهاية الوهابية انجس
إقتباس:
فأنا خبير بخزعبلات اناجيلكم وربكم ويمكننى فضحكم يا مفضوحين -الانجيل كتاب يتحدث عن الفسق والخمر والنساء والعهر والخطيئة ويمجدها
صح صح صح بس يابتاع انكحوا ماطاب لكم من النساء -
إقتباس:
--------- اتحدى ان تنشروا
ياعم انت فاكر نفسك علي العربية نت ولا اية الي بتنشر شتايمكوا وتمنع كلام الحق بتاعنا علشان وهابية شبهكم
إقتباس:
واتحدى ان لا تحذف مشاركتى ----لانكم لا ترغبون الا بسماع انفسكم وتتحدثون بجهل عن الاسلام لانكم انجاس .
ده الي هو احنا برده وال علي راي المثل ### تكلمك وتلهيك وتجيب الي فيها فيك
والله والله العظيم ان كل الناس بتقول كده المسلمين المحمديين الوهابيين بقيوا عامليين زي ### كل شوية يرموا بلاهم علي الغير وتجيي تكلمهم يقوم محود علي الناس التانية ويتهمهم بما فيهم وفي دينهم النجس فعلا ينطبق عليكوا المثل بالكربون

آخر تعديل بواسطة makakola ، 19-03-2008 الساعة 06:33 AM
الرد مع إقتباس