الموضوع: فكر يا انسان
عرض مشاركة مفردة
قديم 03-11-2005
Mike1 Mike1 غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Nov 2003
Mike1 is on a distinguished road
غلاباوي
اما الاخ mike1 اللى داخل يندب ويلقي مداخلة هتخلي الدمعة تفر من عينى ... قبل ما تقول وفين انت وفبن انت .... اقولك انا بقي وكنت فين انت .. وعلمت اية غير الصويت والنواح والعياط والسب والشتم عمال على بطال وفي النهاية جاي تندب هنا في المنتدي

احترم نفسك يا **** وخد بالك من كلامك ياشاطر , لما كلامي وصفته بكده امال توصف طريقه كلام وصويت شيوخكم وباوبينكم الجهله في الجوامع والزوايا والتلفزيون ب ايه ؟؟؟
اما عن انا عملت ايه وامتي ول مين وفين , ده شئ بيني وبين ربي

......... بلاش انت قداسة البابا عمل اية ؟!! اكتر من انه بيعتكف وبيسكت ويرجع يعتكف ويسكت وفي الاخر يجي يكلمنا على الوحدة الوطنية ... والنسيج الوطنى ....... الخ .. طالما في مشاكل هو مش بيتكلم لية ؟!

خايف علي سلامه الاقباط الغلابه المسالمين من الحثاله ال**** ! شوف عملوا ايه في ال 25 سنه اللي فاتت وهو يقول الله يسامحهم , لكن للاسف ايذاء الانسان من شيمه ال.......... علي رائي اخوك شمعه

انا ابن بلد ومش بحب اللف والدوران .... يا ابيض يا اسود ..

كلام جميل , يعني اصيل وابن اصل , راجع ضميرك و ارجع ل اصلك

ياما هو بيحابي السلطة وبيسكت على حسابكم ياما الكلام دة كله مجرد تهويل وتكبير لنزاعات فردية بتحصل وانتم عاملين هالة اعلامية عشان تتمسكنوا وتكسبوا تعاطف الجميع داخليا وخارجيا .............

تقول ايه بقا ......... مش احنا خونه وصهاينه ومرض خبيث و........ و ......
خليك علي عماك !! معاك الف حق يا سعد يا زغلول

انا عارف ان كلامي وجعك لان دايما الكلام الصريح اوي بيجرح .. لكن حاول شوية قبل ما ترمي اللوم على غيرك تبص لنفسك الاول
اظن كلامي واضح جدا واللي ما يشوفش من الغربال ......................

كنت اوافقك لو الاقباط كانو الاغلبيه و هم اللي عملو الفظائع دي في الاقليه المسلمه وانا كاقبطي معملتش حاجه
الرد مع إقتباس