عرض مشاركة مفردة
قديم 21-08-2007
honeyweill honeyweill غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Jan 2006
honeyweill is on a distinguished road
إقتباس:
ورغم الجهود التي تبذل حاليا من أجل تشكيل تنظيم الاتحاد القبطي إلا أن هناك خلافا نشب مبكرا حول سياسة العمل وهو أمر* ‬يعود لصراعات المصالح والسعي نحو تفعيل أجندات متضاربة بالرغم من الإطار القبطي الذي تنضوي تحته دعوة إنشاء الاتحاد*.‬
مدام انا حر حضرتك مش وخده بالك ان الحاجه الاء حمزه ابن عبد المطلب الاخوانيه بتدخل هنا المنتدي وبتقرا والمقال موضح ده جدا حتي انها وخده كلمه الاتحاد القبطي العالمي ومقالات التي تدعوا لاتحاد الاقباط من المنتدي والموقع بتاعنا يعني انا كنت عامل موضوع الاتحاد القبطي العالمي هي الان بتؤكد كلامنا مش اكثر بل ده بيؤكد ينا انهم متابعينا وان صوتنا بدأ بل اصبح صداع في اذانهم علي المواقع والبالتوك والمظاهرات والاعتصامات في الشوارع واجراس الكنائس

وعلي فكره فعلا الاتحاد بدأ والعمل المشترك بقي اقوي ويصبح اقوي واعترافها بالمتنصره ناهد دي كبيره لان الموضوع بقي علني والكلام فيه علي الكيف
الحجه الاء ياريت تتجرأ وتكلمنا احسن من الجري وراء جريده الاسبوع الهبله الي محدش مهتم بيها بسبب كراهيه الاقباط وكثير من عموم الشعب من المسلمين لهذه الشخصيه الحقيره المسماه مصطفي بقري- اما بالنسبه لرفع قضيه الحيوانه دي هبلت وخبطتت في اسماء كبيره وحجات كتيراولها مايكل منير والمنظمه والموقع بتاعنا واخرها ممدوح نخله ونجيب جبرائيل جتلهم الفرصه اهه قضيه صغيره وتعويض من الجريده وندلع الحيوانه دي شويه زي محمد عماره اصدي حماره

آخر تعديل بواسطة honeyweill ، 21-08-2007 الساعة 10:00 AM
الرد مع إقتباس