عرض مشاركة مفردة
قديم 21-10-2007
الصورة الرمزية لـ Mrs 2ana 7or
Mrs 2ana 7or Mrs 2ana 7or غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Sep 2005
Mrs 2ana 7or is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة Mariam_egypt_coptic مشاهدة مشاركة
مدام انا حر ازي حضرتك

من اشد و احسن المنظمات السائدة في الشرق و الغرب هيا منظمة الاقباط الأيتام بتحقيق نجاح تام من خلال برامجها و مشاريعها
تقريبا معظم الكنايس في الولايات المتحده الامريكية برامج مدارس الأحد متبنية طفل علي الأقل و الاطفال بيكتبوا لبعض جوابات بالانجليزي و بيتبادلوا صور كأنهم اصحاب بالظبط و بالفعل هما اصدقاء برنامج ممتاز و انا احيي مبدعي البرنامج دا
و كل سنة المنظمة بتبعت شباب علشان يخدموا في الصعيد المصري لتعليم الانجليزية و مدارس الأحد

يا ريت الكل يشارك
معظم الشباب الان عندها اكونت فيس بوك و علي الفيس بوك ممكن تشارك في المنظمة و تتبرع و كمان كل ما يزيد الرقم بتاع المشتركين تزداد تبرعات الفيس بوك

موضوع ممتاز و يا ريت الكل يتبني هنا طفل و يتبادل معاه او معاها الخطابات و تحس انك بتغير الكون بعمل صغير

ربنا معاكي مدام انا حر و يمكن تكون دي اول خطوة نحو مجتمع قبطي متكامل
سلام المسيح يا مريم انا بخير اتمنى تكونى بخير حبيبتى

بصى يا ستى اولا شكرا اووووى على تشجيعك للموضوع اللى واضح ان كتير مروا عليه مرور الكرام

كل كلامك صحيح وانا قابلت شخصيا ناس فى مصر فى الاجازة وشفت المجهود الجبار بتاعهم وشفت ان حتى الاطفال بيشاركوا فى محو اميه بعض الاطفال وعلاقه رااائعة قائمة بين الاطفال اللى تم تبنيهم وبين اللى قائمين بالتبنى

صدقينى مافيش شعور اروع انك تحسى انك سبب رسم بسمة على وجه طفل ومافيش خبر احلى ممكن تسمعيه زى جواب يجيلك يقولك انا نجحت السنة دى شكرا

ياريت الناس تجرب البركة دى فى بيوتها مش حيندموا ابدا

بالنسبة لموضوع الفيس بووك ممكن اعرف ازاى اوصل لموقع المنظمة عن طريقة من فضلك ؟

وشكرا تانى ليكى
الرد مع إقتباس