تم صيانة المنتدي*** لا تغير فى سياسه من سياسات المنتدى اكتب ما تريد لان هذا حقك فى الكتابه عبر عن نفسك هذه ارائك الشخصيه ونحن هنا لاظهارها
جارى تحميل صندوق البحث لمنتدى الاقباط

العودة   منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة > المنتدى العربى > المنتدى العام
التّسجيل الأسئلة الشائعة التقويم جعل جميع المنتديات مقروءة

المنتدى العام يهتم هذا القسم بالأخبار العامه

خيارات الموضوع طريقة العرض
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 02-08-2010
أبرهة العصبي أبرهة العصبي غير متصل
Silver User

تاريخ التّسجيل: Oct 2008
أبرهة العصبي is on a distinguished road
الاعجاز العلمي الاسلامي الجديد... المسلمين مبيؤمنوش بالحديث

ازيكو يا جماعة معلش كنت ناوي اخش التعليقات والاخبار وافتح موضوع: "هتحرق القرآن يوم 11 سبتمبر؟" بس شفت تعليقات مش مخلياني اعرف اركز

الجروب ده (طبعا سمعتوا عنه) http://www.facebook.com/pages/Intern...34718123226530 زي ما قلتلكو قبل كدة فيه ناس من امريكا ومن اوروبا مصحصحينلهم وعارفين ادق التفاصل في السنة وبلاوي الاسلام

المسلمين كالعادة اللوع والمراوغة ومحصلش ومشفناش واقرا القران ومتسمعش اللي بيتقللك وبس وانت مضحوك عليك

وصل بيهم انهم يقولوا الحديث دة مش من الدين وكتاب البخاري دة مش كتاب ديني

زي ما سمعتوا كدة

الاخ Dave Ingram الشجاع هو اللي حصل معاه الحادثة دي وكذا مرة ورا بعض في وقت قصير

شفتوا حد بيكدب بالطريقة دي؟ يخرب بيت التقيه... على الاقل يقول انا عن نفسي مثلا مبؤمنش بيها

بيفكروني بالمثل اللي بيقول اسمع كلامك اصدقك اشوف امورك اديك بالشلوت

على فكرة الاستغفال منتهاش لحد هنا دول بينكروا ان فيه كنايس بتتحرق في العراق وبيقولوا ان الميديا هي اللي بتعمل كدة... بيستعموهم انما الحمد لله عندنا ناس من موقع copts يعرفوا يصدوهم

عشان كدة انا بدعو بشدة اساتذة الموقع ومش هقول بالاسامي عشان منساش حد لازم توقفوهم عند حدهم انتو المادة العلمية عندكو رهيبة وفيه منكم اللي حافظ الحاجات دي وفيه اللي كان مؤمن بيها في يوم من الايام

اللي بيعرف انجليزي ييجي على اليمين واللي ميعرفش ييجي على اليمين بردو يقوللي وانا مستعد اترجمله
الرد مع إقتباس

عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)

خيارات الموضوع
طريقة العرض

قوانين المشاركة