تم صيانة المنتدي*** لا تغير فى سياسه من سياسات المنتدى اكتب ما تريد لان هذا حقك فى الكتابه عبر عن نفسك هذه ارائك الشخصيه ونحن هنا لاظهارها
جارى تحميل صندوق البحث لمنتدى الاقباط

العودة   منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة > المنتدى العربى > المنتدى العام
التّسجيل الأسئلة الشائعة التقويم

المنتدى العام يهتم هذا القسم بالأخبار العامه

خيارات الموضوع طريقة العرض
Prev المشاركة السابقة   المشاركة التالية Next
قديم 20-10-2005
hanysamir
GUST

غلاباوى

بعد كل اللى قولته ده عن تواطؤ الامن و انه السبب الرئيسى فى المظاهرة بعد ما قال الضابط الجبان بتاع قمل الدولة للأخوانجية الحثالة بالحرف الواحد كما ذكر فى وسائل الاعلام "روحوا انتصروا لدينكم" بدل ما يردعهم و يفهمهم ان الموضوع اتعمل مرة واحدة بس من سنتين و لا يسئ للأسلام فى شئ.

عاوز تفهمنى ان البهوات اللى كاوا قاعدين فى العربيات اكتر من 4 ساعات و كل ده مش متواطئين.

يعنى انت كنت عاوزهم يحرقوا الكنيسة باللى فيها عشان نقول الامن كان متواطئ معاهم !!!!!!!!!!

يظهر ان سيادتك ناسى موضوع ان العالم اصبح قرية صغيرة و كل حركة كانت تنقل على الفضائيات. ان حركة ****ة زى حرق الكنيسة او حتى محاولة احراقها ستشوه سمعة النظام المشوهة اصلا فى الخارج.

الاتفاق يا عزيزى مع الاخوانجية الحثالة ان المظاهرة تكون سلمية و لا مانع من شوية تهويش.

انتوا بتلعبوا بالنار و تراهنوا على سكوت الاقباط و احتمالهم و الحكمة بتقول "اتقى شر الحليم اذا غضب" لكن قمل الدولة هيجيب الحكمة منين.

غلاباوى لو واحد مسيحى راح لقمل الدولة و اشتكى ليهم من الخنزير ابواسلام و معهده (اللى بناه بموافقتهم) و الذى يتطاول فيه على المسيحية و كتبه القذرة التى توزع علنا فى المكتبات و يتطاول فيها بكل انحطاط على رموز الكنيسة و المسيحيين و المسيحية تفتكر هيعملوا فيه ايه؟!!!!.

مش بقولك العنصرية الكريهة تفوح من كلامك.

لكن للمرة التانية بقولك انا مطمن لأن يوم العدل العظيم قد اقترب "لي النقمة انا اجازي يقول الرب" و ستنالوا جزائكم العادل.

للعلم دى اخر مداخلة و مش هرد و لا اهتم بمتابعة الرد اساسا.

تحياتى.

آخر تعديل بواسطة hanysamir ، 20-10-2005 الساعة 06:48 AM
الرد مع إقتباس

عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)

قوانين المشاركة