تم صيانة المنتدي*** لا تغير فى سياسه من سياسات المنتدى اكتب ما تريد لان هذا حقك فى الكتابه عبر عن نفسك هذه ارائك الشخصيه ونحن هنا لاظهارها
جارى تحميل صندوق البحث لمنتدى الاقباط

العودة   منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة > المنتدى العربى > المنتدى العام
التّسجيل الأسئلة الشائعة التقويم

المنتدى العام يهتم هذا القسم بالأخبار العامه

المشاركة في الموضوع

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 07-02-2006
honeyweill honeyweill غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Jan 2006
honeyweill is on a distinguished road
thu مايكل منير : الي جريده العربي

صباح الخير............. الساعه 9 الصبح هنا في مصر
بعد لما اتفرجت علي الاعاده بتاعت حلقه دريم نمت وانا بتخيله و لقيت نفسي بصحي من النوم الصبح بدري ونزلت لوحدي ورحت اجيب روز اليوسف يمكن تكون كاتبه حاجه تانيه لمايكل
لقيت مفيش حاجه لكن فضلت واقف اقول يا خساره مفيش حاجه لمايكل وكان في حاجه هي الي بتحركني مش عارف هي ايه ؟
لكن وانا ببص لقيت اسمه قدام عيني حسيت اني بحلم لكن فوقت قولت ليه مهو ده الطبيعي مايكل بينتشر وكانه طفل انا ارعاه في قلبي ولا احد من ما يقفوا حولي يشعر بيه غيري والاحلي لما اخت الجرنال وفتحت علي الصفحه لقيتهم حطين احلي الصور علي قلبي للمايكل

ولقيت جريده العربي لحزب العربي النصري هي الي عمله معاه اللقاء
ودخلت علي موقعها ولقيت كمان السيد العضو مراسل عامل انقلاب في الموقع بالموضوع قلت انا فعلا بحب مايكل لا انا واقع لشوشتي
وجبتلكوا الرابط ده

http://www.al-araby.com/articles/995...-995-fct03.htm

اما السيد مراسل عامل كلام جميل اوي اكيد الكل شافه
وده الي عايز يقراه تاني
http://www.copts.net/forum/showthread.php?t=10821
منور بلدك يا مايكل

آخر تعديل بواسطة honeyweill ، 07-02-2006 الساعة 03:55 AM
الرد مع إقتباس
قديم 07-02-2006
SonOfAthanasius SonOfAthanasius غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Jul 2005
SonOfAthanasius is on a distinguished road

أنت غريب أوي يا ابني !
الرد مع إقتباس
قديم 07-02-2006
الصورة الرمزية لـ bolbol
bolbol bolbol غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2004
bolbol is on a distinguished road
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة SonOfAthanasius

أنت غريب أوي يا ابني !

هههههههههههه

ما أنا برده بقول كده.........

أه يا prin خف تعوم ياحبيبي.........
الرد مع إقتباس
قديم 07-02-2006
الصورة الرمزية لـ Mrs 2ana 7or
Mrs 2ana 7or Mrs 2ana 7or غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Sep 2005
Mrs 2ana 7or is on a distinguished road
تاااااااااااانى يا حماده
الرد مع إقتباس
قديم 07-02-2006
sammy sammy غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Mar 2003
sammy is on a distinguished road
برين العزيز
أنا عندى شعور إنك فتاة ودى حاجة مش عيب أبدا... ومش قصدى من كده والله أى سخرية لكن أنا من مدة كنت عاوز أسألك السؤال ده...
إن كنت فتاة وبتحب مايكل فدى حاجة طبيعية , وإن كنت شاب ممكن تعجب بمايكل لكن مش تحبه يعنى للدرجة دى.
ممكن "العقل" الذى هو إسمك يكون فتى وممكن كمان يكون فتاة.
نرجو الرد ونعدك بإحترامك لو كنت فتى أو فتاة. ماتفرقش معانا.
قديم 07-02-2006
jesus_4_us jesus_4_us غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: May 2004
jesus_4_us is on a distinguished road

What is going on with you hamada it is tooooooooo much
This is not the right way to talk about Micheal
الرد مع إقتباس
قديم 07-02-2006
الصورة الرمزية لـ Mrs 2ana 7or
Mrs 2ana 7or Mrs 2ana 7or غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Sep 2005
Mrs 2ana 7or is on a distinguished road
حماده شاب

وبعدين يا سامى حتى لو بنت فمش معقول يعنى بنت تتكلم كده عن اى حد

شويه شويه يا حماده

وبمناسبه الحب ايه رايك يا حماده فى عمرو خالد الذى تهيم به فتيات المسلمات حبا وولعا ايه رايك فيه

واهو لا اخوانجى ولا بتاع
الرد مع إقتباس
قديم 07-02-2006
Registered User

هاي افري بدي
..............................
احنا مش قلنا نبطل تريقه وانتوا عارفين
*
SonOfAthanasius : انا غريب ايه الي فيها واحد بيحب حد ايه الي انا قلته غلط مشهنخلص
Nabil shokri : اه انت اخر واحد في الدنيا ممكن اقول انك ممكن تقولي كده كان المفروض وانت عارفني دفعت عني بس انا عارف انا مسلم من وجهه نظرك مستحقش اعيش ولا احب المايكل وخاصتا ان هاجمني حد مسيحي يبقي لازم تقف معاه الي خلاني جيت هنا اخف علي ايه يا استاذي العزيز
Mrs 2ana 7or : تاني ايه يا مدام انتي عرفاني والمفروض كنتي تلعبي دور صوت الحق وقايلك علي حبي لمايكل ومفيشس كلمه غلط قلتها اه ده الي حسيت بيه وقلته بس ازاي لازم التعليقات المفروض شخصيتك القويه الي محببانا فيكي مكنتش تخليكي تمشي ورا كلام حد
sammy : لا يا حبيبي انا مش فتاه ال فتاه ال ههههههههه انا اسمي احمد عندي 22 سنه ودارس بزنس وبفكر اعمل ماجستير في تكنولوجيا المعلومات زي مايكل بعد استلام شهاده التجنيد وشفت ايام في اول جيشي لو كنت شفتها كنت مشيت في الشارع تقول اني بيه اني بيه اني بيه ... بس المهم انك سالتني علشان السؤال ميقفش علي قلبك البنات ميستحملوش الي شفناه وعلي موضوع الهرمونات وقلبك ممكن يكون قلب خصايه ولا عنبايه .... معرفش والله
jesus_4_us : حتي اكتر الناس الي بحبهم في المنتدي بتقول كده طيب زي بعضه
المفروض كنت تبقي Defens عني ماشي يا صاحبي اتريق يا عم .... كلامي مش غلط صح ومش تو متش ولا حاجه عادي جدا
Mrs 2ana 7or : حماده شاب .. كويس انك فاكره يا اختي الحبيبه
عمرو خالد : بصي عمرو خالد انتي بتقولي ان في ستات كتير بتحبه يتري هل هذا الحب
تو ماتش زي ما يسوع 4 بيقولي صاحبي العزيز
طيب عمرو خالد ليس اخوانجي فعلا مع اني بسمع ناس بتقول العكس دلواتي بس هو داعيه للهدايه فقط
راي في انك سالتيني علي اساس التريقه بما اني ( فتاه ) شكرا لنيتك البيضاء
الناصعه البياض .... عمرو خالد انا محرم اني اسمع صوته في بيتي ممنوع يشتغل ولو اشتغل يبقي بصوت واطي جدا جدا لانه صوته بيجبلي اشمازاز وبكرهه هههههههههه لاني مبحبش الي يسرسع في الكلام بيدايقني علي عكس صوت مايكل ولا عربيتي طبعا يشتغل فيها اي حاجات اسلاميه لاني دايما بحب اشغل اغاني مع احترامي للدين وطقوسه لكن الداعيه الي يجي يفضل يغني في ودني ميلزمنيش
كلامه عمري مسمعتلوا جمله علي بعض الا في كام مره بسبب حد يسمعهولي بالعافيه من الشباب الي هما انصار سنه مصاحب كذا حد

.................................................. .....................
كان نفسي نناقش الموضوع الجريده مع بعض بدل منتوا مسكنلي علي الكلمه
و الغريب اني الي عارفني مشين ورا كلام واحد اول مره اخد بلالي منه الي هو العضوSonOfAthanasius بس عادي انا عندي مناعه من الي بتقولوه ده لاني حصلتلي صراعات في اول ايام دخولي وفي منكم عارفين

شكرا يا جماعه
الرد مع إقتباس
قديم 07-02-2006
Registered User

هاي افري بدي
*
SonOfAthanasius : انا غريب ايه الي فيها واحد بيحب حد ايه الي انا قلته غلط مشهنخلص
Nabil shokri : اه انت اخر واحد في الدنيا ممكن اقول انك ممكن تقولي كده كان المفروض وانت عارفني دفعت عني بس انا عارف انا مسلم من وجهه نظرك مستحقش اعيش ولا احب المايكل وخاصتا ان هاجمني حد مسيحي يبقي لازم تقف معاه الي خلاني جيت هنا اخف علي ايه يا استاذي العزيز
Mrs 2ana 7or : تاني ايه يا مدام انتي عرفاني والمفروض كنتي تلعبي دور صوت الحق وقايلك علي حبي لمايكل ومفيشس كلمه غلط قلتها اه ده الي حسيت بيه وقلته بس ازاي لازم التعليقات المفروض شخصيتك القويه الي محببانا فيكي مكنتش تخليكي تمشي ورا كلام حد
sammy : لا يا حبيبي انا مش فتاه ال فتاه ال ههههههههه انا اسمي احمد عندي 22 سنه ودارس بزنس وبفكر اعمل ماجستير في تكنولوجيا المعلومات زي مايكل بعد استلام شهاده التجنيد وشفت ايام في اول جيشي لو كنت شفتها كنت مشيت في الشارع تقول اني بيه اني بيه اني بيه ... بس المهم انك سالتني علشان السؤال ميقفش علي قلبك البنات ميستحملوش الي شفناه وعلي موضوع الهرمونات وقلبك ممكن يكون قلب خصايه ولا عنبايه .... معرفش والله
المفروض كنت تبقي Defens عني ماشي يا صاحبي اتريق يا عم .... كلامي مش غلط صح ومش تو متش ولا حاجه عادي جدا
طيب عمرو خالد ليس اخوانجي فعلا مع اني بسمع ناس بتقول العكس دلواتي بس هو داعيه للهدايه فقط
الناصعه البياض .... عمرو خالد انا محرم اني اسمع صوته في بيتي ممنوع يشتغل ولو اشتغل يبقي بصوت واطي جدا جدا لانه صوته بيجبلي اشمازاز وبكرهه هههههههههه لاني مبحبش الي يسرسع في الكلام بيدايقني علي عكس صوت مايكل ولا عربيتي طبعا يشتغل فيها اي حاجات اسلاميه لاني دايما بحب اشغل اغاني مع احترامي للدين وطقوسه لكن الداعيه الي يجي يفضل يغني في ودني ميلزمنيش
كلامه عمري مسمعتلوا جمله علي بعض الا في كام مره بسبب حد يسمعهولي بالعافيه من الشباب الي هما انصار سنه مصاحب كذا حد

و الغريب اني الي عارفني مشين ورا كلام واحد اول مره اخد بلالي منه الي هو العضوSonOfAthanasius بس عادي انا عندي مناعه من الي بتقولوه ده لاني حصلتلي صراعات في اول ايام دخولي وفي منكم عارفين

شكرا يا جماعه
الرد مع إقتباس
قديم 07-02-2006
Registered User

هاي افري بدي
*

شكرا يا جماعه
الرد مع إقتباس
قديم 07-02-2006
الخواجه الخواجه غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: May 2005
الخواجه is on a distinguished road
عزيزي حماده - انا اؤيدك و اشجعك علي الاستمرار بيننا و في حبك لمايكل و هدا شيئ يحسب اليك و ليس عليك
و اري ان لديك فضيله جميله و هي تحمل الاخرين و نقضهم و هجومهم الذي ليس له سبب او منطق
و حبك لمايكل و اعجابك به هذا شيئ يخصك وحدك و ليس لاحد التدخل او انتقاضك لانه حب انسان لانسان
بكل احترام و اعجاب و تقدير و انا اتفهم ذلك - ليس هو شذوذ او امر غير طبيعي - بل هو اعجاب بهذه النوعيه من الشخصيات
و عملة ارتياح لشخص و كامثل اعلي و لاعتقادك انه يمثل الاسلوب و الطريقه التي تتمناها لك كا انسان
و اري انك تحملت الكثير و اعتقد انك سوف تتعرض للمزيد في المستقبل و هذا لن يقلل من حبك و طموحك تحلي بالصبر و التعقل و ضبط النفس و كبح جماح المشاعر
في كل ما تكتب و انت تعلم انك بين اخوانك رغم ان الكثيرين لم يتفهموا ماذا تعني
و ان كان ردك علي مهاجمينك من فضه فا السكوت من دهب
الرد مع إقتباس
قديم 08-02-2006
sammy sammy غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: Mar 2003
sammy is on a distinguished road
أنا آسف يابرين لو كنت زعلتك
صدقنى أنا كنت سؤالى برىء... مش لازم أحلف لك يعنى لكن صدقنى من غير حلفان.
عاوز أقوللك إنى بحب مايكل زيك لكن برضه حبيت أعرف
آسف لو كنت زعلتك إنت راجل محترم ولو كنت طلعت فتاة برضه كنت هااحترمك بنفس القدر.
قديم 08-02-2006
SonOfAthanasius SonOfAthanasius غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Jul 2005
SonOfAthanasius is on a distinguished road
يا عم احنا بنضحك معاك ماتزعلش اوي كده
الرد مع إقتباس
قديم 08-02-2006
jesus_4_us jesus_4_us غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: May 2004
jesus_4_us is on a distinguished road
ياحمادة يابنى اللى قصدت اقوله لك انك لازم تحد من طريقة وصفك حبك لمايكل لكن اناباعذرك ان معظم جيلك اتاءثر بالاغانى الشبابية الفيديو كليبية وده لوم على الاعلام اللى دمر عقول الشباب واثر فى اسلوبهم فى التعبير وانا باقولك لمصلحتك انت شاب جميل جدا وروحك حلوة وقلبك ابيض وياريت تقبل نقدنا لك عارف المثل اللى بيقول "يابخت اللى بكانى وبكى علي ولاضحكنى وضحك الناس علي " واتمنى لك التوفيق فى دراستك ومستقبلك وانت غالى علينا لانك بالرغم من كل النقد اللى وجهناه لك لم تلفظ بلفظ نابى انت فعلا ابن عيلة عرفت تربى سلم لى على ماما واوعدنى انك فى كل مواضيعك تتكلم زى مايكل مش زى عمرو خالد وربنا معاك واشوفك رئيس الجمهورية قول امين
الرد مع إقتباس
المشاركة في الموضوع

عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)

قوانين المشاركة