تم صيانة المنتدي*** لا تغير فى سياسه من سياسات المنتدى اكتب ما تريد لان هذا حقك فى الكتابه عبر عن نفسك هذه ارائك الشخصيه ونحن هنا لاظهارها
جارى تحميل صندوق البحث لمنتدى الاقباط

العودة   منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة > المنتدى العربى > المنتدى العام
التّسجيل الأسئلة الشائعة التقويم

المنتدى العام يهتم هذا القسم بالأخبار العامه

عرض نتائج التصويت: هل توافق على طرد غلباوى
نعم أوافق 32 57.14%
لا اوافق على طرده 24 42.86%
الناخبون: 56. لم تقم بالتصويت على هذا التصويت

موضوع مغلق

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 08-01-2006
غلاباوي
GUST

انا منتظر عموما يا مدام ..... وبصراحة عمري ما شفت حد يحيي حد غصب عنة

حلوة اوي تحياتى غصب عنك دي ..
قديم 08-01-2006
hanna3 hanna3 غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Mar 2003
hanna3 is on a distinguished road
الي حمادة وغلباوي

اولا اود ان او جة كلامي للاخ حمادة --
- اولا نحن لنا عقيدة تختلف عن عقيدتك وايماننا مخالف فلا تغضب مثلا ان كان لنا راي مخالف لما توءمن بة قد تري عبارة صلي اللة علية وسلم ملائمة لمحمد بينما نر اها شئ اخر شرك مثلا ولسنا مضطرين لنري نفس روءيتك وثد تري ان السطو علي القوافل هو جهاد في سبيل اللة ونحن نراها سرقة ولكن ككل مختلفين معا لنا تسا وءلاتنا علي الكثير واسئلتنا ونحن لا نماعن ابدا في ان نسمع تساءولاتك ونرد عليها ونسمع ردودك التي لم ولن يتاح لنا ان نرد في اي سايت اسلامي لان الارهاب هو الاساس في الدعوة الاسلامية منذ تقطيع ام قرفة وذبح بني قريظة في صدر الاسلام الي احداث الاسكندرية منذ اشهر مضت
--
لو حاولت ان تقارن بين ما يواجهه المسلم هنا وما يوجهه القبطي في اي منتدي اسلامي فستري انك محظوظ جدا وتعامل بمنتي السماحة التي لا نحلم بها
--
يا سيد حمادة كلنا من دعاة الاحترام المتبادل لكن العادل ومن الطرفين
يا حمادة منذ 1400 عام وتسبوا وتلعنوا سنسفيل جدودنا بحكم القوة والعنف والارهاب ولو قرات تاريخ الاسلام الحقيقي سيقف شعر راسك مما فعلة المسلمين الاوائل حتي اسلم جدودك الاقباط رعبا وخوفا من سيف الخليفة والجزية ووصل التطاول علي المسيحية لدرجة ان احد الدعاة واسمة ابو اسلام احمد عبد اللة الذي قبض علية موءخرا ثم افرج عنة بعد اسبوع واحد سب المسيح سبا لا يليق بي تكرارة فهل هذا هو الاحتترام المتبادل ؟؟
انجيكم محرف والهكم غلط وعباد الصليب وكفرة وو -- الخ ولو مش مصدقني روح اي مسجد واسمع الطرب اللي علي اصولة
--------
الي الاخ غلباوي اولا ضابط ولا عسكري لا يهم مرحب بك لكن يجب ان تعرف ان اي معلومات شخصية تطلبها عن اي شخص فانت دخلت منطقة حساسة نعرفها جيدا ودعك من اي محاولة لاستدرار العطف لان هذا لة معني واحد نحن نفهمة جيدا
والي ان يكون لنا منظمات ارهابية مثلكم - وهذ لن يحدث ابدا لان القتل في ايماننا جريمة ضد الخالق نفسة - الي ان يكون لنا قتلة مثل الارهابيين الذين ملاوا بدماء اخواننا كل حدب وصوب من الاسكندرية لاسوان فسوف نتغاضي عن معلوماتنا الشخصية ونعلنها لك علي الرحب والسعة
ولكن ما دام الايمان المسيحي لا يعطينا رخصة لقتل المخالف وليس لجينا ايات السيف ولا الخنجر بل ويامرنا بحب عدائنا الذين ستغلون التسامح بمزيد من الاعتداات فلا اقل من ان نكون حذرين ولا يمكن ان تلومنا الا اذا كان لك غرض لا يرضينا ولعل هذا بداية لك لكي لا تطلب من احد معلومات شخصية من الان فصاعد ونرحب بك اخ وصديق بلا اي ثقة هبلة ليست في محلها فلا نعرفك ولا تعرفنا لكن لك غرضك ولنا غرضنا وهو ببساطة نشر روح العدل بين المصريين و تسهيل الظروف الصعبة لاخوتنا الاقباط المضطهدين في بلادهم
هذة مبادئناالعلينة علي الملاء نحن نريد ان يتم العدل بين كل المصريين

قديم 08-01-2006
elmafdy elmafdy غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: Dec 2004
elmafdy is on a distinguished road
أنتم مسئولين أمامنا

أخوتى المشرفين و المديرين فى المنتدى

أسف أذا كنت حادا فى كلماتى و لكنى اتهمكم و ادينكم تماما , فأنتم أذا كنتم تعرفون أى أسرار لا نعرفها يجب ان تعلمونا بها , اما على البرايفت او فى رسائل خاصه لكل فرد بأسمه أو حتى على الميل الشخصى أو بأى طريقة كانت , اما ان تفرضوا علينا اسلوب الوصايه هذا على اعتبار اننا قصر فهو امر مرفوض , خاصة بعد ان كرر غلاباوى طلبه بأن يعرف ما هى الاسباب ويدافع عن نفسه و يرد , أو حتى ينكر و يكذب , و أن كنت أعتقد اننا سنعرف و نفرق بين الصدق و الكذب , و لكنى فى كل الاحوال ارفض ان اكون كالاطرش فى الزفه .

المفدى
قديم 08-01-2006
الصورة الرمزية لـ Mrs 2ana 7or
Mrs 2ana 7or Mrs 2ana 7or غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Sep 2005
Mrs 2ana 7or is on a distinguished road
اكنى سامعه من بعيييييييييييييييييييد حد بيقول بالروح بالدم نفدديك يا غلاباوى

يا غلاباوى الاستفتاء خلاك متفهمش الدعابه واسفه يا سيدى مش تحياتى ومش غصب عنك مع انى مكنتش اقصد شر صدقنى

وسلام
قديم 08-01-2006
الصورة الرمزية لـ Andy
Andy Andy غير متصل
Registered User

Andy is on a distinguished road
ارفض فكرة تكميم الافواه
قديم 08-01-2006
MUMMY MUMMY غير متصل
Registered User

MUMMY is on a distinguished road
هاهاهاهاهاهاهاها
الواد ة بيعمل اية
قديم 08-01-2006
غلاباوي
GUST

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة Mrs 2ana 7or

يا غلاباوى الاستفتاء خلاك متفهمش الدعابه واسفه يا سيدى مش تحياتى ومش غصب عنك مع انى مكنتش اقصد شر صدقنى

وسلام
[B]روقي يا مدام انا بحب الضحك انا كمان والدعابة ....

هذه اللائات تمت بمعرفة سامى ومرسلة لغلباوى

آخر تعديل بواسطة sammy ، 08-01-2006 الساعة 07:47 AM
قديم 08-01-2006
elmafdy elmafdy غير متصل
Moderator

تاريخ التّسجيل: Dec 2004
elmafdy is on a distinguished road
إقتباس:

وسلام
عزيزتى مدام أنا حر

بداية كل سنه و انتى و استاذ أنا حر و العائله الكريمه بخير و طيبين و المسيح يحفظكم دائما . . . و بعد

أنتى على حق تماما , أنا بأقول بالروح بالدم نفديك يا غلاباوى , و كان ممكن تقولى المفدى على طول من غير ما تتحرجى , المهم أنى عاوز اقول لك انى فعلا بأفكر انه لو اتطرد غلاباوى من المنتديات احتمال كبير انى اخرج من المنتديات بغير رجعه انا كمان , مش علشان مبدأ بالروح بدم نفديك يا غلاباوى , و لكنى أرى انى كبير فى السن بصوره تجعلنى لازم احترم نفسى , و احترامى لنفسى يجعلنى ارفض أمور كثيره اذكر منها :

1) أرفض أن أعامل كأنسان قاصر تفرض على وصايه و تحدد ما هو يفعل و ما لا يفعل بدون حتى أن اعرف و اصبح كما قلت سابقا كالاطرش فى الزفه .

2) أرفض أن اشارك فى دور المحلل بأن تلهب حماستى بكلمات مثل انه بيهدننا و خطر و الكلام ده اقوم مصوت بالموافقه و أبقى واحد من المحللين اللى ادوا القرار صفة الشرعيه و الاغلبيه من غير ما اكون فاهم حاجه .

3) أرفض أن أتشبه ببعض المسلمين الذين ننتقدهم و نعترض عليهم طول الوقت , و لا اتقبل الاخر ولا الرأى الاخر و لا افكر فيه و لا حتى اسمع رده او دفاعه عن نفسه .

4) أرفض أن أكون من هذه النوعيه التى ترى ان كل مختلف معها خائن وعميل و يجب قتله .

5) أرفض أن اكون من الفئه التى لا تستطيع الانتصار بالحجه و المنطق و حوار العقل للعقل و انما تنتصر بأخراس اى اصوات مختلفه معها .

6) أرفض أن اطرد انسان لما أجد منه الاحوارات ناضجه عاقله و يحظى بأحترامى و تقديرى , خاصة و ان احدا لم يجرؤ للأن ان يواجهه او يحدد ما هو خطأه بالظبط , هذا اذا كان هناك خطأ من الاساس .

أننى حينما ارفض طرد غلاباوى و ادافع عنه فأننى ادافع عن ادميتى و احترامى لنفسى و لمسيحيتى و احافظ على ورقة توت تستر عورات مخجله من ان تسقط كما سقط قبلها الكثير و الكثير فى المنتديات هنا .
أرجو أن اجد من يكون قد فهم كلامى , و ان كن أشك

و الرب قادر ان يعلمنا و يفهمنا و يعرفنا كيف نحب الجميع

المفدى
قديم 08-01-2006
الصورة الرمزية لـ ميرنا
ميرنا ميرنا غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Aug 2005
ميرنا is on a distinguished road
انا ضد اللى بيحصل دا ايه يا جماعه بلعقل كدا اى سبب طرده حتى لو سبب مش كويس يتقال ولو مفيش سبب يبقى متشتكوش من الظلم اللى انتو فيه من العالم كله ازاى بتخافو ومش عيزين تتظلمو وبتظلمو ومفيش اى سبب يخليكم تعملو استفتا لطرد شخص ولا لاء دا انسان يعنى عنده كرامه وانا لو اتعمل الموضوع عليا وبعد كده كل وافق انى اقعد ويعلم الله مش هفكر اقعد هنا تانى
قديم 08-01-2006
غلاباوي
GUST

يا سمسم لية كدة .... دلوقت ممكن المدام تفتكر انى قولت عليها حاجة لا سمح الله ...

بليز يا سامي ... متمسحش كلامي ...

انا كنت بقول يا مدام ((روقي يا مدام انا بحب الضحك انا كمان والدعابة .... خصوصا من اللي اكبر منى )) مش لازم سنا يعنى ممكن منزلة او مكانة او مقام ...

كدة يعنى

تحياتي
قديم 08-01-2006
Mike1 Mike1 غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Nov 2003
Mike1 is on a distinguished road
اعطيت صوتي بعدم الموافقه علي طرد غلاباوي حسب اعتقادي للآسباب الآتيه :

* ما فائده المناقشه مع من اتفق معهم فقط ؟ اريد الحوار مع من اختلف معه في الرأي احيانا , قد اقنعه بشيئ لم يكن يدري به او قد يعدل بعض النواحي في نظرته الي موضوع معين , وطبعا العكس صحيح ايضا , مما يفيدني في ان اراجع نفسي دائما واحاول ان اكون علي صواب بقدر الآمكان المتاح لي كأنسان

* لم اقتنع انه مخابرات ولا امن دوله ولو فعلا هو كده , يبقي عنده مشكله لآن كلامه وتصرفاته لا تتفق مع مصلحته العمليه في شغله , بل العكس صحيح و اصبحت مهمته هنا صعبه جدا لآن الكل يعلم او يشك في من هو !!! وبصراحه ياريت كان في مصريين مسلمين كثير مثله

* انا علي يقين تام ان اجهزه الدوله تري ما نفعل وما نقول وعلي الكل اتخاذ الحذر في اعطاء معلوماتهم الشخصيه حتي يتم نمو الديموقراطيه واحترام رأي الاخر عند الانسان والمجتمع المصري وحكومه مصر المبجله , انت مسئول عن نفسك وتصرفاتك بعد وصولك لسن الرشد

* نحن نشتكي من تهميش او ابعاد او اضطهاد المصريين المسلمين لنا وعدم اعطائنا حق الرد علي ارائهم , الكل يعلم ان رأي غلاباوي يعتمد الي حد كبير علي رؤيته للشيئ من زاويه واتجاه عقيدته كمسلم ويجعله يختلف في اغلب الاحيان مع الكثير مننا, لو منعناه او اخذنا منه حقه في ابداء رأيه , يبقي احنا مش احسن منهم وعلينا ان لا نشتكي من ظلمهم لنا وعدم عدلهم

* اذا كنت واثق في نفسك وعقلك وأرائك , لا يستطيع أحد ان يسبب لك انك تغير رأيك أو ان افكارك تتشتت او تضعف بأي حال من الاحوال , ولو حصل هذا يبقي انت لم تكن علي صواب من البدايه و وجب عليك شكر من اراك الصواب ! مش كده ولا انا غلطان ؟

هذا رأيي الشخصي و اقوله عن اقتناع , وطبعا الكل يعلم انا مش عايش في مصر ومش خايف من اي زياره في الفجر الخ الخ الخ !!!

سلام ونعمه رب المجد معنا جميعا وكل سنه والجميع طيبين

قديم 08-01-2006
Registered User

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة غلاباوي
يا سمسم لية كدة .... دلوقت ممكن المدام تفتكر انى قولت عليها حاجة لا سمح الله ...

بليز يا سامي ... متمسحش كلامي ...

انا كنت بقول يا مدام ((روقي يا مدام انا بحب الضحك انا كمان والدعابة .... خصوصا من اللي اكبر منى )) مش لازم سنا يعنى ممكن منزلة او مكانة او مقام ...

كدة يعنى

تحياتي

ياللهوووووووووووووووووووول

هههههههههههههههههههههههههههه اكبر منك
خسئت يا غلاباوى اجيب موضوع هانى سمير يشهد عليك انك اكبر منى

لا لا لا انا حطالب بحقى فى المحكمه

نصيحه اخويه ..... اوعى تطلع ست اكبر منك حتى او اختك الكبيرة لاتروح ى الكازوزة يا عم غلاباوى

ومتقلقش انا لا فكرت وحش ولا اى شئ
قديم 08-01-2006
Registered User

إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة elmafdy
عزيزتى مدام أنا حر

بداية كل سنه و انتى و استاذ أنا حر و العائله الكريمه بخير و طيبين و المسيح يحفظكم دائما . . . و بعد

سلام المسيح معاك يا المفدى ومع كل عائلتك والاولاد يا رب

أنتى على حق تماما , أنا بأقول بالروح بالدم نفديك يا غلاباوى , و كان ممكن تقولى المفدى على طول من غير ما تتحرجى ,

اخى الاكبر المفدى
بعد وجودى معاكم هنا المده دى كلها اظن انك من اعلم الناس انى مش بنحرج لو بقل الحق وبقوله واللى يحصل يحصل (معلش طبع حامى زى كل الصعايده)

اولا الكلام لم يكن موجه شخصيا لاى حد بل بوجه عام وكان نوع من الدعابه (معلش دمى تقيل شويتين) بس الظاهر ان لا الجد نافع ولا الهزار نافع
غالبا حتكلم بالشفرة بعد كده واريح روحى واريحكم

المهم أنى عاوز اقول لك انى فعلا بأفكر انه لو اتطرد غلاباوى من المنتديات احتمال كبير انى اخرج من المنتديات بغير رجعه انا كمان , مش علشان مبدأ بالروح بدم نفديك يا غلاباوى , و لكنى أرى انى كبير فى السن بصوره تجعلنى لازم احترم نفسى , و احترامى لنفسى يجعلنى ارفض أمور كثيره اذكر منها :

1) أرفض أن أعامل كأنسان قاصر تفرض على وصايه و تحدد ما هو يفعل و ما لا يفعل بدون حتى أن اعرف و اصبح كما قلت سابقا كالاطرش فى الزفه .

2) أرفض أن اشارك فى دور المحلل بأن تلهب حماستى بكلمات مثل انه بيهدننا و خطر و الكلام ده اقوم مصوت بالموافقه و أبقى واحد من المحللين اللى ادوا القرار صفة الشرعيه و الاغلبيه من غير ما اكون فاهم حاجه .

3) أرفض أن أتشبه ببعض المسلمين الذين ننتقدهم و نعترض عليهم طول الوقت , و لا اتقبل الاخر ولا الرأى الاخر و لا افكر فيه و لا حتى اسمع رده او دفاعه عن نفسه .

4) أرفض أن أكون من هذه النوعيه التى ترى ان كل مختلف معها خائن وعميل و يجب قتله .

5) أرفض أن اكون من الفئه التى لا تستطيع الانتصار بالحجه و المنطق و حوار العقل للعقل و انما تنتصر بأخراس اى اصوات مختلفه معها .

6) أرفض أن اطرد انسان لما أجد منه الاحوارات ناضجه عاقله و يحظى بأحترامى و تقديرى , خاصة و ان احدا لم يجرؤ للأن ان يواجهه او يحدد ما هو خطأه بالظبط , هذا اذا كان هناك خطأ من الاساس .

أننى حينما ارفض طرد غلاباوى و ادافع عنه فأننى ادافع عن ادميتى و احترامى لنفسى و لمسيحيتى و احافظ على ورقة توت تستر عورات مخجله من ان تسقط كما سقط قبلها الكثير و الكثير فى المنتديات هنا .
أرجو أن اجد من يكون قد فهم كلامى , و ان كن أشك

و الرب قادر ان يعلمنا و يفهمنا و يعرفنا كيف نحب الجميع

المفدى
معاك فى حقك انك تفهم وانا كنت كده لحد ملقيت اللى فهمنى وقتها بالى ارتاح وهديت وخدت قرارى باقتناع تام
وبالتالى كلامك يوجه للى فى ايده هذا الامر لانى على علم به وكان احساسى شخصيا...
الاهم يا المفدى لو سمحت اسالك سؤال صغير .... هل لان تجربتك مع (س) من الناس جيده ونفس الوقت كثيرون يقولون مع تاكيدهم بما ليس به شك ان هذا ال (س) وجوده قد يمثل شيئ من الضرر عليهم هل تحكم على الوضه بوجه خاص وهو تجربتك الشخصيه ام تنظر بوجه عام لمصلحه العديدين من اخوتك هنا؟؟؟؟
لا ترد يكفى ردك بينك وبين نفسك....
انا شخصيا لم احسم قرارى نهائيا الا بعد تاكيد (وطنى مخلص) عن بعض المشاكل التى قد تواجه كثيرين فى مصر عن طريق الانترنت وسرده لبعض الحقائق...

شيئ اهم هل تظن ان حدث ان الاغلبيه صوتت ضد غلاباوى فهل تظن انه سيترك المنتدى حقا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

لن يحث ولكن كما قال احد الاخوة هنا ان الاستفتاء نوع من التنبيه للكل ان ياخذ بالحذر اذا كان يخاف من شيئ ما....
انا حر... قال يكفى جبناء ونفس الوقت كان متعاطف مع البعض هنا وعنده هم اهم من غلاباوى او اى مسلم حتى انه يوما طلب ان يمنح الجولد يوزر لغلاباوى وانا اول من عارضت تلك الفكرة .... لكن كما اوضحت سلفا ان هناك اولويات...
وهل لو الان اثبت احدهم لك بما لا يدع مجال للشك ان (س) من الناس اضر او يخطط للاضرار باحد ما هل ستظل على قناعاتك ام تعترف بخطئك؟؟؟
واتمنى وهو الاهم من كل هذا كما انا تمنيت سابقا على البرايفت وهنا ان الاستفتاء لا يفتح اى مجال بيننا كاقباط للاختلاف لان لا شيئ يستاهل بالفعل ..
فنحن الاهم وعلاقاتنا الطيبه اهمم من المخابرات العامه كلها فى مصر
انت مع وانا ضد لا يعنى اننا اعداء او نقف فى الجانب العدائى لبعض بالعكس لنحترم بعضنا كى يحترمنا غلاباوى واى مسلم بيننا

ولنتاكد كل التاكد ان هناك ماهو اهم الف مرة امامنا كاقباط نفعله من التناحر بسبب اى مسلم ايا كان....
وارجوك لا تاخذ كلامى اكنه انت وحدك المقصود لا ....
فالله يعلم ان كلامى بشكل عام وللكل وانا اولكم
اخر شيئ اتاكد ان هنا الكل يفهم ما تقول فلسنا عديمى العقل صدقنى

بس ايه رايك بكتب فصحى كويس انا طلع عينى اجمع الكلمتين دول الصراحه اكنى بتكلم يابانى

وربنا يحافظ على الجميع يا رب

مع احترامى
قديم 08-01-2006
الصورة الرمزية لـ Gregory
Gregory Gregory غير متصل
Gold User

تاريخ التّسجيل: May 2005
Gregory is on a distinguished road
السلام للجميع

أنا لم أصوت بعد ( البطاقة الأنتخابية لسه مطلعتش )
لكن الجميل أن الموضوع فيه ديموقراطية
يعنى النتيجة ماشية مناصفة تقريبا بين الطرد و بين عدم الطرد
كنت خايف النتيجة تطلع 99.999% كالعادة فى الأنتخابات يعنى
بس أنا لاحظت فى البداية ميل الكفة نحو الطرد
شوية شوية الكفة جت ناحية عدم الطرد و ابتدت تزيد لغاية ما تساوت الكفتين تماما ( لحظة كتابة هذه السطور )
تقريبا كده و الله أعلم أستاذ غلاباوى بيوزع رشاوى أنتخابية دلوقتى
فين نصيبى يا عم غلاباوى عشان أنتخبك ؟ ؟ ؟

المهم
أقترح تغيير عنوان المنتدى ليصبح منتدى غلاباوى لأقباط المهجر
WWW.GHALABAWY.COM

الموضوع مش مستاهل كل ده
كفاية بس تنبيه بعدم أعطاء معلومات شخصية و خلاص كده و أساسا التنبيه موجود فى المنتدى فى موضوع مثبت من قبل كده
الى جانب ان طرد الأستاذ غلاباوى لن يغير شيئا
و هتبقى شكلها مش حلو أننا من كام يوم كنا قاعدين ندعو لغلاباوى بالشفاء و بعد ما يرجع ننادى بطرده
معناها ايه دى ؟
يبقى فعلا كنا خايفين من الظابط غلاباوى بقى ؟

* 27 فقط عيشوا كما يحق لأنجيل المسيح حتى اذا جئت و رأيتكم أو كنت غائبا أسمع أموركم أنكم تثبتون في روح واحد مجاهدين معا بنفس واحدة لايمان الأنجيل* 28 غير مخوفين بشيء من المقاومين الأمر الذي هو لهم بينة للهلاك و أما لكم فللخلاص و ذلك من الله* 29 لأنه قد وهب لكم لأجل المسيح لا أن تؤمنوا به فقط بل أيضا أن تتألموا لأجله* 30 اذ لكم الجهاد عينه الذي رأيتموه في و الآن تسمعون في*
قديم 08-01-2006
غلاباوي
GUST

إقتباس:

شيئ اهم هل تظن ان حدث ان الاغلبيه صوتت ضد غلاباوى فهل تظن انه سيترك المنتدى حقا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مع احترامى
مع احترامي الشديد جدا ليكي بس عايز الفت انتباهك ان غلاباوي عندة دم ومش بيحب يكون في مكان وهو مكروه فية ... ومش هعمل زي فلان ولا علان كلا ما انطرد اغير اسمي وادخل تانى .... انا خروجي من هنا معناه خروج شخص بتفكيرة واراءوة واسلوبة المتفرد .. مش مجرد nick name بيخرج ويدخل تانى ....

ولو لاحظتى هتلاقينى كتبت في مداخلتى الاولي في الموضوع دة
إقتباس:
ياريت تفسروا الوضع واللى اعتقد حتى مع التفسير هو شيء بسيط جدا او سوء تفاهم حدث ... بدليل اننى والحمد لله لم افعل اي شيء يستوجب طردي ...
والي ان يفهمنى احدكم ماذا جنيت لاستيطع الرد ... لن اصوت .. وصدقونى بعدها سأصوت مع رأي الاغلبية ... ايا كان
موضوع مغلق

عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)

قوانين المشاركة