تم صيانة المنتدي*** لا تغير فى سياسه من سياسات المنتدى اكتب ما تريد لان هذا حقك فى الكتابه عبر عن نفسك هذه ارائك الشخصيه ونحن هنا لاظهارها
جارى تحميل صندوق البحث لمنتدى الاقباط

العودة   منتدي منظمة أقباط الولايات المتحدة > المنتدى العربى > المنتدى العام
التّسجيل الأسئلة الشائعة التقويم

المنتدى العام يهتم هذا القسم بالأخبار العامه

المشاركة في الموضوع

خيارات الموضوع طريقة العرض
قديم 09-12-2005
الصورة الرمزية لـ zoum
zoum zoum غير متصل
Registered User

تاريخ التّسجيل: Oct 2004
zoum is on a distinguished road
هاي حماده العضو الجديد

مش لازم تتعب نفسك في الردود

خلاص انت لفت الانظار و فتحتلك موضوع منفرد

يا مرحب بالتليفزيون يا مرحب

بس عرفنا بنفسك كده وعندنا كام جدع هيقوموا معاك بالواجب

الرد مع إقتباس
قديم 09-12-2005
حماده
GUST

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههاي
بجد انا اسمي احمد ومش بعمل لنفسي لفت انا كده ديما
شوف بقي يا حبيبي انا هنا لو حد جاب سيره حد مسيحي قدامي او اتكلم بتعصب ببهدله لدرجه ن بيتقالي او حاجه في شخصيتي
انت بتحب الوحده الهلال والصليب وخليت ناس كتير يبقوا موافقيني الراي
ومش هتصدق واحد معرفه بهدلته وماسكه تريقه ققدام الناس وكل اما اشوفه علشان اده صوته لواحد من الاخوان وخليته من كتؤر الي قولتهوله عنهم لعن ميتين ابوهم وقالي انا لطان وكل مكان بروووحه بحاول انشر افكار المعاديه ليهم لاني متاكد ان ده مش في مصلحه الوطن المصلحه هي الاتجاهات السياسيه اليساريه والمعتدله اسلمايا والمطالبه بالحقوق الواجبه للناس
اديك مثال عارف مين اكتر ناس بيطالبوا بحقوقو الفلسطينين سواء مسلمين او مسيحين
جماعه السلام وحفقوق الانسان الاسرائليه
يهود
لكن حقانين
نفس الفكره هنا مع الفارق بين اهل مصر المسيحين والفلسطينين
طيب انا بطالب مين انا بطالب كل انسان له اتجاهات عنيفه او عاطفيه من دون تفكير فاهمني يا زوووووووومzoooooooooooom
حتي لماا بشوف حد مسيحي بحاول اصاحبه وقربه مني واعرف كل الناس ان ده شيء عادي لان ده جوايا من ساعت متولدت وعلي فكره ببقي في قمه ساعتي لما بيحاكوا النقطه دي في الافلام والمسلسلات لانها الواقع وفي ملاين زي صدقني الاقباط مش قله الاخوان هما الي قله والله بس الخوف انهم يسيطروا علي عقول الناس وخاصه الجهله والجهله سياسا بالذات والعاطفين الي لغين مخهم
صدقني والله العظيم والمصحف انا مبمثل ولا هنا علشان ادافعع علي الفاضي والمليان انا بسمع شتيمتنا والشتيمه في الرسول محمد عليه الصلاه والسلام وبقول معزورين لانهم ميعرفهوش كويس ومتغاظين من اساليب الاخوان القذره وده حكم واحنا معاكوا ومتغاظين اكتر منكم
وعلي فكره الحزب الوطني اذا كان عامل صفقه مع الاخوان فتاكد هيديهم بالجزمه لان النظام ده كده بيحركهم زي العروسه وكل ده موجه مش للاقباط بس لا للعالمانين المعتدلين اكتر من اي حد علشان الاحزاب المعارضه تسكت وامريكا تخرس وده حصل لان السياسه كده لعبه وسخه والحكومه بقيت بتقول امريكا شفتي شفتي ديمقراطيتك هتعمل ايه وتقول للعالم ياانا بنظامي سواء جمال مبارك او غيره من الموالين لنفس النظام او الشياطين الي بيكرهم تلت تربع المصرين مسلمين معتدلين وسنه واقباط صدقني
العالم كله عارف ان الاخوان معادين لاي جماعه دينينه اخري وبيطالبوا في مبينهم انهم يصفوها والمصور فضحت الامر ده في مواضيع كتير وحمله التوعيه شغاله في برنامج حاله حوار علي القناه الاولي وقنوات دريم في برامج الشباب
وربنا معاكي يا مصر
وبحيك انك عملتلي موضوع ده حاجه تشرفني
شكرا
باي
حماده ........................ عاشق مصر +) يعيش الهلال والصليب
الرد مع إقتباس
المشاركة في الموضوع

عدد الأعضاء الذي يتصفحون هذا الموضوع : 1 (0 عضو و 1 ضيف)

قوانين المشاركة